فطرت

fetrat.blog.ir

فطرت

fetrat.blog.ir

فطرت

می گفت : باید بجنبید سخت است ولی با عشق و جدیّت شما راحت خواهد شد... اگر سبک زندگیتان عاشورایی نباشد! کربلایی نخواهید شد ... نمی توانید فدای حسین (علیه السلام) شوید ... فقط می توانید حسین ( علیه السلام ) را دوست داشته باشید ! و این کار سختی نیست چون حسین (علیه السلام ) را نمی توان دوست نداشت!

نویسندگان
پیوندهای روزانه

هتک حرمت به مزار "حجر بن عدی(ره)"

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹ ب.ظ

اللهم العن الاول ظالم ظلم حق محمد و ال محمد

"حجربن عدی" از قبیله کنده و اهل کوفه است. نوجوان بود که همراه برادرش هانی، به نمایندگی از قبیله‌شان، به خدمت پیامبر رسید و مسلمان شد. مسلمانی راستین، باوفا، شب‌زنده‌دار و روزه‌دار بود.

حجر بن عدی در میان یاران حضرت على (علیه السلام) نمونه بود. او در مدت خلافت امیرمؤمنان (علیه السلام) در هر سه جنگ صفین، نهروان و جمل در رکاب آن حضرت شمشیر مى زد او پیش از شروع جنگ صفین، روزى پشتیبانى خود را از امیرمؤمنان (علیه السلام) چنین اعلام کرد "ما زاده جنگ و فرزندان شمشیریم مى دانیم جنگ را از کجا باید شروع کرد و چگونه از آن بهره بردارى نمود، ما با جنگ بزرگ شده و آن را آزموده زود شناخیتم، ما داراى یاران نیک، خویشاوندان و عشیره فراوان، رأى آزموده و نیروى پسندیده اى هستیم. اینک اختیار ما در دست توست، اگر به شرق یا غرب جهان بروى، در رکاب تو هستیم و هر چه دستور بدهى اطاعت مى کنیم. امیر مؤمنان (علیه السلام) از این وفادارى خوشحال شد و درباره او دعا کرد. یکى از افتخارات وى مقابله باضحاک یکى از فرماندهان نامدار شام بود که در این نبرد پیروز شد.

حجر در جنگ صفین از طرف امیرالمؤمنین علی علیه السلام فرمانده قبیله کنده بود و در جنگ نهروان فرماندهی میسره‌ی لشگر امام را بر عهده داشت.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دوستان عزیز وبزرگوار باید بدانید دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل با چنین اقداماتی در پی تفرقه افکنی بین شیعیان و سنی ها هستند بنابراین باید هوشیارانه در مقابل اقدامات دشمنان ایستادگی کرد.بدانید که  آمریکا و اسراییل افرادی را بانام مسلمان اجیر کرده اند تا به جنگ مردم سوریه بیایند، واین همان نکته مهم و ضروری است که امام خامنه ای (مدظله العالی)با نام بصیرت به آن اشاره کردند ما باید به عنوان ادامه دهنده ی راه شهداحق را از باطل با آگاهی کامل تشخیص دهیم.در طول تاریخ سابقه ندارد پیکری، آن هم صحابه پیامبر را از قبر بیرون بکشند این اوج  ظهور هویت و ذات پلید آنها است لذا ضروری است ملت، دانشجویان، طلاب و مردم به هوش باشند و دقت کنند.

این نکته را هم اضافه کنم که  از دو سال قبل  سرویس اطلاعاتی صهیونیست و انگلیس به کمک کشورهای بی جربزه عربی و قطر به این نتیجه رسیدند که در سوریه با مقابله نظامی به جایی نمی‌رسند و نمی‌توانند در جامعه‌ای که  حکومت مشروع دارد مقابله کرده و پیروز شوند. آنها سعی کردند مردم را به جان هم بیندازند زیرا هم هزینه کمتری دارد و هم جان صهیونیست‌ها و وهابیت در صورت جنگ قبیله‌ای در امان است.

این خبر تأسف بار وغم انگیز را باید جدی گرفت و زنگ خطری دانست و ما جوانان ولایت مدار و مسلمان باید این اقدام  تأسف بار و شیطان صفت آنان را به شدت محکوم کنیم. دوستان بزرگوار حتما برای ظهورآقا امام زمان(عج) دعاکنید.

                                                یاحق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۷
کرامت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی